Managerowie i administratorzy mają możliwość samodzielnego zakładania kont – pojedynczo lub hurtowo. Dodatkowo mogą oni w łatwy sposób tworzyć grupy (np. wg lokalizacji, działu, projektu itp.) i włączać do nich wybrane osoby. Przydzielanie do grup może odbywać się ręcznie lub automatycznie wg ustalonych reguł (np. po atrybutach typy nazwa firmy, zespołu, nazwisko managera). Każda osoba może być członkiem kilku grup jednocześnie i w zależności od ustawień widzi odpowiednie promocje materiałów lub ma przypisane inne zadania obowiązkowe.
Możliwość łączenia rekordów w grupy i zarządzania nimi znacznie ułatwia i przyspiesza proces np. przydzielania zadań obowiązkowych, czy raportowania.
POROZMAWIAMY O ZARZĄDZANIU PROCESEM SZKOLEŃ W TWOIM ZESPOLE?
Odezwij się do nas.
Wsłuchamy się w Twoje potrzeby, nakreślimy wstępny plan i bezpłatnie przeprowadzimy pilotaż.